معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خبر داد: پذیرش 700 دانشجوی دکتری پژوهش محور در بهمن ماه

http://www.callforpapers.irمعاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از پذیرش 700 دانشجوی دکتری پژوهش محور در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس مجوز دریافت شده از سوی وزارت علوم فراخوانی در این زمینه صورت گرفت و ثبت نام‌ها انجام شد که در این میان پس از بررسی‌های صورت گرفته حدود دو هزار و 500 نفر پرونده‌هایشان واجد شرایط تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل نهایی بررسی پرونده‌ها از ابعاد گوناگون همچون نحوه‌ی فعالیت دانشجو، استاد راهنما، کارفرما و غیره توسط دفتر حقوقی دانشگاه آزاد در حال تنظیم است و به محض نهایی شدن بررسی پرونده‌ها آغاز می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرش دانشجوی پژوهش محور در این دوره به صورت بدون آزمون است و پذیرش براساس شرایطی همچون معدل افراد، سوابق علمی و مصاحبه صورت می‌گیرد.

واشقانی فراهانی افزود: پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره برای کسانی است که در رشته علوم انسانی دارای معدل 18 به بالا و در سایر رشته‌ها نیز معدل 17 به بالا داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که نباید تعداد دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از 12 هزار نفر تجاوز کند، تصریح کرد: در این راستا با توجه به این موضوع و همچنین این‌که ممکن است همه متقاضیان نتوانند حمایت کارفرما را داشته باشند، بنابراین از دو هزار و 500 نفر افراد واجد شرایط در نهایت 500 تا 700 نفر در بهمن‌ماه به عنوان دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش می‌شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: از سال آینده پذیرش دانشجوی پژوهش‌محور از طریق آزمون صورت می‌پذیرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید