برپایی جشنواره پژوهشی دانشگاه‌های آزاد استان سمنان در شاهرود

http://www.callforpapers.irمعاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه با حضور واحدهای دانشگاهی استان سمنان در واحد دانشگاهی شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر صاحبعلی منافی با اعلام این خبر گفت: آغاز به کار این نمایشگاه از امروز 6 دی ماه بوده و به مدت سه روز با حضور تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی واحدها و مراکز دانشگاهی سطح استان شامل اختراعات، کتابها، مقالات، پایان‌نامه‌های برتر، تحقیقات برون دانشگاهی و طرح‌های دانش بنیان در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی تا هشتم دی ماه، روز برگزاری جشنواره استانی پژوهش و فناوری ادامه خواهد داشت.

منافی در مورد برگزاری جشنواره پژوهشی واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سمنان که به میزبانی واحد دانشگاهی شاهرود برگزار می‌شود نیز گفت: با تصویب ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان، مقرر شده است تا این جشنواره به طور یکپارچه و با حضور تمامی واحدهای دانشگاهی استان سمنان در تاریخ 8 دی ماه امسال در این واحد دانشگاهی برگزار شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: در جشنواره پژوهشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان از پژوهشگران برتر واحدها در زمینه‌های کتاب تالیفی برتر، طرح تحقیقاتی برون­ دانشگاهی برتر، یک نفر از دانشجویان برتر از هر واحد و مراکز آموزشی، مقاله برتر، اختراع یا Patent برتر و مجله برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید