فراخوان عضویت در «جامعه مشاوران راهبر مهندسان ساختمان»

http://www.callforpapers.irفراخوان عضویت در «جامعه مشاوران راهبر مهندسان ساختمان» و ارسال یادداشت و مقاله به «سومین نشست تخصصی با عنوان مجری ذیصلاح» منتشر شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ «راهبر مهندسان ساختمان»، در جهت استفاده از تمامی ظرفیتها برای مشاوره و تبادل آراء با نخبگان جامعه مهندسان ساختمان شکل گرفته است که اهتمام برای ارتقا کیفیت ساخت و اعتلای جایگاه مهندسان ساختمان از اهداف این اقدام مهم می باشد.
بدین منظور سلسله نشستهایی تخصصی در خصوص مسائل و مشکلات مهم این حرفه در دستور کار قرار گرفته است لذا از جامعه بزرگ و فرهیخته مهندسان ساختمان کشور در هفت رشته تخصصی عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک، دعوت می شود؛ ضمن عضویت در “جامعه مشاوران راهبر مهندسان ساختمان”، با تهیه و ارسال یادداشت و مقاله مرتبط با محورهای سومین نشست تخصصی با عنوان «مجری ذیصلاح» و حضور در نشست مذکور، به نحو شایسته سهم خود را در بهبود و پیشرفت امور مرتبط با جامعه مهندسان ساختمان ایفاء نمایند.
امید است این اقدام بتواند تأثیر قابل توجهی در تأمین اهداف نظام مهندسی ساختمان کشور عزیزمان گذاشته و مسئولین ذیربط را در تصمیم گیری های مربوطه یاری رساند.

تاریخ برگزاری نشست سوم: 30-11-93
آخرین مهلت جهت ثبت نام و ارسال یادداشت و مقاله: 15-11-93

lobe.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید