برگزاری مسابقات دانشجویی موشک های کاغذی در اردبیل

http://www.callforpapers.irمسابقات دانشجویی موشک های کاغذی توسط معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ هاشم پورزاهد دبیر اجرایی مسابقات و دبیر شورای پژوهشی سمای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی ویژه دانشجویان و دانش آموزان سما برگزار شد، افزود : 507 نفر شرکت کننده در قالب 87 دانشجو و 420 دانش آموز در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند که نهایتاً 207 نفر در قالب 27 دانشجو و 180 دانش آموز به مرحله فینال راه یافتند.

پورزاهد با اشاره به برگزاری این مسابقات در مدت 6 روز مقدماتی و یک روز فینال، هدف از برگزاری مسابقات موشک های کاغذی را آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با امر اقدام پژوهی عنوان و تصریح کرد: در هر بخش و مقطع تحصیلی به نفرات اول تا سوم لوح سپاس، هدیه نقدی و تخفیف شهریه اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی با برگزاری مراسمی از نفرات برتر تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد : در بخش دانشجویی به ترتیب علی رحیمی نیا، علی عباس محمدعلیزاده و نوید کارآمد حائر رتبه های اول تا سوم شدند. در بخش دانش آموزی در مقطع ابتدایی به ترتیب آرمین کاظمی، فرهاد فلکی و جواد نعیمی رتبه های اول تا سوم، در مقطع متوسطه اول به ترتیب ارسلان گلنهالی، محمدرضا عزیزی و محمدرضا جوانشیر رتبه های اول تا سوم و در مقطع متوسطه دوم به ترتیب طاها قربانی، فرید کرمی و محمدنوید عبدالرحیمی رتبه های اول تا سوم را نصیب خود کردند. در بخش دختران نیز زهرا نوروززاده از میان دانشجویان و مهسا غیبی و تارا وطن خواه از میان دانش آموزان شایسته تقدیر شدند. همچنین بهزاد پاشانسب از مقطع متوسطه اول با رکورد 59/32 متر به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید