لزوم فعالیت بیشتر انجمن‌های علمی و نشریات دانشگاه پیام‌نور

http://www.callforpapers.irمدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی گفت: فعالیت انجمن‌های علمی و نشریات دانشگاه پیام‌نور باید پررنگ شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ علی دقیقی در اولین گردهمایی فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی که در قاین برگزار شد با تاکید بر اینکه انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشگاه فعال شوند؛ تصریح کرد: این فعالیت‌ها شالوده اصلی کار فرهنگی در دانشگاه است و اگر این کانون‌ها فعال شوند دانشجویان فعال و پرتلاش به سمت این کانون‌ها جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 51 کانون فرهنگی در دانشگاه پیام‌نور استان داریم که در راستای رسالت اصلی دانشگاه یعنی تحلیل و پژوهش گام برمی‌دارند.

مدیرفرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی گفت: دانشجویان با شرکت در انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها می‌توانند در کارگاه‌های مختلفی که در تمام رشته‌ها برگزار می‌شود شرکت کنند.

دقیقی تصریح کرد: در این کارگاه‌ها نحوه مقاله‌نویسی و مقالاتی ارائه می‌شود و در حال حاضر در انجمن علمی حسابداری و مدیریت دولتی کارگاهی تحت‌عنوان کارگاه بورس تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در دانشگاه تمام نشریات دانشگاه ثبت‌وضبط و آرشیو می‌شود، گفت: با توجه به شعار سال جشنواره‌ای در استان تحت عنوان “قناعت” برگزار می‌شود که از طریق امور فرهنگی دانشگاه در حال شکل‌گیری است.

ثبت تمام نشریات دانشجویی در سامانه نشریات برای دسترسی و آرشیو نشریات، توجه به فعالیت انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری و نشریات با هماهنگی استان، درج اخبار فرهنگی دانشگاه در رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌های محلی و استانی از جمله مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید