برپایی شانزدهمین مسابقه‌ برنامه‌نویسی ACM در دانشگاه شریف

http://www.callforpapers.irمسابقه‌ی منطقه‌ای برنامه‌نویسی ACM درغرب آسیا برای شانزدهمین سال متوالی به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در روزهای ‎27‎ و ‎28‎ آذر ماه امسال‎ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ در این مسابقه بیش از ‎100‎ تیم سه نفره از بهترین برنامه‌نویسان دانشجو از ‎42‎ دانشگاه کشور شرکت خواهند کرد و ‎دو یا سه‎ تیم برتر این مسابقه به سی و نهمین مسابقه‌ی جهانی برنامه‌نویسی ACM که در اردیبهشت ماه سال آینده در کشور مراکش برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری سالانه این مسابقه نقش مهمی در ارتقای توان نخبگان برنامه‌نویس کشور و ایجاد شور و هیجان مثبت در آنان داشته است. از اعتبار این مسابقه همین بس که برای تعیین حدود ‎۱۲۰‎ تیم راه‌یافته به مسابقه‌ی جهانی (که خودمانند المپیک برنامه‌نویسان است) بیش از ‎29 هزار دانشجو از حدود ‎دو هزار و 300‎ دانشگاه و ‎۹۰‎ کشور جهان در طول ‎چهار‎ ماه با هم رقابت می‌کنند که مسابقه‌ی این دانشگاه یکی از آن‌ها است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد، می‌توانند به سایت رسمی مسابقه به آدرس http://icpc.sharif.edu مراجعه کنند.

مسابقه روز جمعه، 28 آذرماه از ساعت 8:30 در طبقه سوم ساختمان سلف دانشگاه برگزار می‌شود. همچنین مراسم اختتامیه و اهدای جوایز همان روز ساعت 16 با حضور مسؤولین در سالن جابربن‌حیان دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید