روشن شدن چراغ جشنواره‌ منطقه‌ای نشریات دانشجویی

http://www.callforpapers.irمدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره نشریات دانشجویی در سطح پنج منطقه دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر حسین میرزایی ضمن اعلام این خبر افزود: کشف، پرورش و توانمندسازی دانشجویان، تشویق نشریات و رسانه‌ها و همچنین فراهم آوردن بستر تعامل بین مدیران مسوول و دست‌اندرکاران نشریات دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها از جمله اهداف این جشنواره است.

وی ادامه داد: جریان‌سازی فرهنگی و اجرای جشنواره‌های مختلف در دانشگاه‌های کشور نیز از اصول راهبردی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است.

میرزایی درباره بخش‌های این جشنواره توضیح داد: این جشنواره در دوبخش اصلی نشریات که شامل حوزه علوم انسانی، فنی مهندسی، هنروعلوم پایه و همچنین بخش مسابقه آثار ازجمله مقاله، صفحه آرایی، گزارش نویسی و … برگزار می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره‌ها سعی شده بیشتر از توانمندی دانشجویان و دانشگاه‌ها بهره گرفته شود، افزود: دانشگاه‌های علامه طباطبایی، شهیدمدنی آذربایجان، مازندران، اصفهان و شهید چمران اهواز به ترتیب میزبان مناطق یک تا پنج دانشگاهی خواهند بود.

به گزارش ایسنا و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی وزارت علوم، وی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره‌های منطقه‌ای در هفته اول اسفندماه و در دانشگاه‌های میزبان برگزار و مرحله ملی این جشنواره نیز در اردیبهشت‌ماه سال آینده همزمان با سیزدهمین همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی در یکی از مناطق برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان تاکید کرد: شرکت در مرحله ملی برای تمامی نشریات دانشگاهی که از کمیته‌های ناظر دانشگاه‌ها مجوز نشر دارند، بلامانع است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید