کنگره «پیشگامان پیشرفت» را به طور زنده در اینترنت مشاهده کنید

http://www.callforpapers.irپیرو برگزاری موفق و استقبال چشمگیر دانشجویان، دانش‌آموختگان و نخبگان جوان از پنج دوره قبل کنگره پیشگامان پیشرفت، ششمین دوره این کنگره با موضوع «پیشرفت ایران؛ گذشته و حال»، سیزدهم آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ موضوع این کنگره منطبق با موضوع کنفرانس چهارم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و دستور کار اندیشکده‌های مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تعیین شده است. انتظار می‌رود نخبگان و فرهیختگان جوان کشور با مشارکت گسترده در این کنگره، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این خصوص مطرح کنند.

در این کنگره از علاقه‌مندان پیشرفت دعوت شده است در جهت سیاست‌ها و اهداف اندیشکده های مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به واکاوی مباحثی مانند فرهنگ و معنویت، اقتصاد ایران، نظام اجتماعی ایران، علم و فناوری، نظام سلامت ایران، نظام های سیاسی ایران و جغرافیای ایران در گذشته و حال بپردازند.

با توجه به اینکه جوانان و دانشجویان امروز به یقین مدیران فردای جامعه اسلامی خواهند بود، مشارکت آنان در برنامه‌های پیشِ‌رو و بهره‌مندی از افکار و اندیشه‌های جوانان در تدوین برنامه‌های پیشرفت، از اهمیت زیادی برخوردار است.

جلسات افتتاحیه، اختتامیه و نشست‌های تخصصی ششمین کنگره پیشگامان پیشرفت از طریق پخش زنده اینترنتی (وبینار) در نشانی www.kpip.ir یا مستقیما از اینجا قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید