سمینار بررسی نقش رودخانه کارون در تولید خرما برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irمدیر امور علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون گفت: سمینار علمی بررسی نقش رودخانه کارون در تولید کمی و کیفیت خرما از پیش نشست‌های کنفرانس کارون، 24 آذرماه 93 در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ محمد بافقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این سمینار با همکاری مؤسسه تحقیقات خرما و میوه‌های گرمسیری کشور و دبیرخانه کنفرانس ملی رودخانه کارون برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعاتی مانند تاثیر تغییرات کمی و کیفی آب رودخانه کارون بر کمیت و کیفیت خرما در خوزستان، منابع آب کارون و برنامه‌های بازسازی و توسعه نخیلات در استان و نقش رودخانه کارون در تغییرات زیست محیطی نخلستان‌های خوزستان در این سمینار بررسی می‌شوند.

بافقی‌زاده ادامه‌ داد: اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون، اساتید دانشگاه و پژوهشگران متخصص در حوزه نخیلات و مدیران و نمایندگان ادارات و سازمان‌های مرتبط با حوزه رودخانه کارون از شرکت‌کنندگان در این سمینار هستند.

وی گفت: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این سمینار علمی می‌توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس www.karoon1393.ir مراجعه کنند. فرم ثبت‌نام از تا تاریخ 19 آذرماه 93 از طریق این سایت قابل دریافت است و به شرکت‌کنندگان در این سمینار با توجه اولویت ثبت‌نام، گواهی‌نامه شرکت در سمینار اعطا می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید