برگزاری پنجمین جشنواره سراسری نشریات دانشگاه پیام نور از 4 تا 6 آذرماه

http://www.callforpapers.irمعاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از برگزاری پنجمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور از چهارم تا ششم آذرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر کریم نجفی در گفت‌و‌گو با ایسنا، افزود: این جشنواره اهداف گوناگونی را دنبال می‌کند که از میان این اهداف می‌توان به تقویت روحیه نقد پذیری و کارگروهی بین دانشجویان، ترویج فرهنگ مطالعه، توجه به تولیدات و آثار نوشتاری دانشجویان، ایجاد ارتباط و تعامل بین دست‌اندرکاران نشریات دانشجویی، شناخت توانمندی‌ها و تقدیر از فعالان برتر حوزه نشریات اشاره کرد.

وی با عنوان اینکه در این جشنواره بخش ویژه‌ای در ارتباط با سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اضافه شده است، اظهار کرد: در این دوره نشریات براساس محتوا در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی، علوم پایه و علوم انسانی تقسیم‌بندی شده و هیات داوران در زمینه‌های مصاحبه، گزارش، طراحی جلد و صفحه‌آرایی، آثار برتر را معرفی خواهند کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: تقویت بانک اطلاعاتی در پایگاه الکترونیکی نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور، یکی دیگر از اهداف این جشنواره بوده است.

دکتر نجفی با اشاره به استقبال دانشجویان در ارسال آثار به جشنواره گفت: تعداد کل آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 270 اثر بوده که پس از مرحله داوری مقدماتی 60 اثر به داوری نهایی راه یافتند و در نهایت از این تعداد، 19 اثر برگزیده در سه سطح «نشریات برتر» و «آثار متناسب با شعار سال» معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید