همایش های مورد تایید ستاد نانو برای اعطای حمایت‌های تشویقی اعلام شد

http://www.callforpapers.ir/همایش‌های مورد تایید ستاد توسعه فناوری نانو، برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان نامه های دانشجویی مرتبط ‏با فناوری نانو در سال جاری معرفی شدند.‏
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ستاد ویژه توسعه فناوری ‌نانو از سال 1383 در راستای ارتقای سطح علمی کشور در زمینه فناوری‌ نانو و تقویت انگیزه فعالیت در این عرصه، از پایان نامه های دانشجویی مرتبط با فناوری نانو حمایت می کند.

‏این حمایت ها شامل حمایت از پایان نامه ‌های دکتری و کارشناسی ارشد در تمامی رشته‌ها و ‏موضوعات مرتبط با فناوری ‌نانو است که در دو مرحله پرداخت می شود‎.

بر اساس این آیین نامه، ‏مرحله دوم حمایت تشویقی پایان نامه های مرتبط با فناوری نانو که در زمینه حضور در یکی از همایشهای مورد تأیید ستاد است، اعطا می شود. ‏

در این راستا سه مورد از همایش های سال جاری انجمن شیمی و انجمن مهندسین متالورژی ایران از سوی ستاد نانو به ‏عنوان همایش های مورد تایید معرفی شده‌اند.

همایشهای انجمن شیمی در شهریورماه برگزار می شود. بر اساس اعلام انجمن شیمی چهاردهمین همایش شیمی معدنی در روزهای 7 و 8 شهریور ماه و پانزدهمین همایش شیمی فیزیک ایران در روزهای 13 تا 16 شهریور ماه سال جاری برگزار می شوند.

همچنین همایش انجمن مهندسین متالورژی ایران در آبان ماه سال 91 برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام این انجمن اولین کنگره بین المللی و ششمین همایش مشترک انجمن مهندسین متالورژی ایران و انجمن علمی ریخته‌گری ایران در روزهای 16 تا 18 آبان ماه برگزار می شود.

آندسته از افرادی که پروپوزال پایان نامه آنها مورد تایید ستاد نانو قرار گرفته باشد ولی موفق به شرکت در همایش دانشجویی  ‏فناوری نانو نشده اند، می توانند با ارایه مقاله در یکی از همایش های اعلام شده، نسبت به دریافت مرحله دوم حمایت های ‏تشویقی پایان نامه خود اقدام کنند.

برخورداری از تایید مرحله اول پایان‌نامه (پروپوزال) توسط ستاد نانون، ارائه مقاله مرتبط با پایان‌نامه تایید شده فرد به همایش، حضور فعال در تمامی روزهای برگزاری همایش و شرکت در یکی از کارگاه‌های مشخص شده از جمله شرایط اعطای حمایتهای ستاد به دانشجویان است.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید