آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین المللی بازیهای رایانه ای اعلام شد

 

دبیرخانه دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانه ای تهران آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در این رویداد فرهنگی فناوری را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) علاقمندان برای حضور در بخشهای اصلی، جنبی و دانش آموزی جشنواره بازیهای رایانه ای تا 16 خردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در بخشهای مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهند.

جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای در دو بخش اصلی و جنبی و همچنین بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی برگزار می شود که بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه بازیهای بزرگ ، مسابقه بازیهای آنلاین، مسابقه بازیهای موبایل، مسابقه بازیهای کوچک، مسابقه طراحی کاراکتر، مسابقه بازی نامه نویسی است.

بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی نیز در برگیرنده مسابقه بازیهای رایانه ای، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه ایده های نو بوده و مسابقه طراحی بازی آنلاین و مسابقه ایده های قرآنی بخش جنبی این رویداد را شامل می شود.

دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازیهای رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی 6 الی 10 تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید