فراخوان اول طرح‌های پژوهشی علوم شناختی منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به ماموریت خود از پژوهش‌های پایه، کاربردی و توسعه فناوری و زیرساخت در راستای اهداف و اولویتهای مصوب ستاد حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ در این راستا و بر اساس اعلام ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی تمام محققان حوزه علوم و فناوری‌های شناختی از پنجم آبان ماه به مدت یک ماه فرصت دارند خلاصه پیشنهاد طرح‌های خود را در سایت ستاد تکمیل کنند.

در این فراخوان در برخی از حوزه‌ها اولویت‌های خاص پژوهشی به همراه شیوه‌نامه ارائه پیشنهاد طرح تهیه و تدوین شده است. بنابراین لازم است پیشنهاد دهندگان طرح‌های پژوهشی، صفحات مرتبط را پیش از ارسال فرم پیشنهاد طرح مطالعه کنند.

در فراخوان اول طرح‌های پژوهشی در سال 93، اولویتهای کلان مد نظر ستاد در چارچوب اولویتهای پژوهشی اعلام شده برای سال‌های 1394-1392 است. اما در حوزه‌های کاربست روش‌های مبتنی بر علوم و فناوری‌های شناختی، توسعه، بومی سازی و هنجاریابی آزمون‌های ارزیابی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، توسعه ابزارها و فناوری‌های مطالعه رفتار زمانی- شبکه‌ای مغز، بانک دادگان عصبی- شناختی بومی و تحقیقات مرتبط با زبان شناسی شناختی، اولویتهای خاصی در این فراخوان توسط کارگروه‌های علمی و تخصصی تهیه و تدوین شده است.

همچنین، پیش‌نویس فرم ثبت درخواست در سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی به آدرس cogc.ir قابل دسترسی است.

بر اساس این گزارش، بر اساس روند اجرایی آیین‌نامه حمایت از طرح‌های پژوهشی، خلاصه طرح‌های رسیده توسط شورای پژوهشی ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد و از پیشنهاد دهندگان طرح‌های منتخب جهت تکمیل فرم پیشنهاد طرح به منظور بررسی نهایی دعوت به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید