ويژه‌نامه ششمين كنفرانس بين‌المللي تجارت الكترونيك منتشر شد

 ويژه نامه نشريه (International Journal of Information Science and Management» (IJISM» که از انتشارات مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و يکی از نشريات معتبر وزارت علوم، تحقيقات و فناوری است، در حوزه تجارت الکترونيک منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) اين ويژه‌نامه مربوط به مقالات ششمين کنفرانس بين‌المللی تجارت الکترونيک در کشورهای در حال توسعه با رويکرد بيمه و بانکداری است که مقالاتی را از بيش از 10 کشور و سه قاره جهان دريافت کرده است که تنها 160 مقاله در مجموعه مقالات اين کنفرانس انتخاب شده و 9 مقاله برتر از کل مقالات نيز برای چاپ در اين ويژه‌نامه تعيين شد.

بر این اساس، هر سال که کنفرانس تجارت الکترونيک در کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، به همين مناسبت ويژه‌نامه IJISM نيز چاپ و منتشر می‌شود.

بر اساس اين گزارش، نشريه علمی- پژوهشی IJISM در پایگاه‌های نمايه‌سازی بين‌المللی مانند Elsevier, Ebsco, Scopus, ISC و Iran Journal نظام نمايه‌سازی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی نيز نمايه می‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند مقالات اين ويژه‌نامه را از طريق وب سايت www.ricest.ac.ir در قسمت ابزار- نشريه IJISM مشاهده كنند.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید