دومین سمپوزیوم تازه‌های آرتروز زانو برگزار می شود

 

دومین سمپوزیوم تازه‌های آرتروز زانو در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مدرس برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دبیر علمی دومین سمپوزیوم تازه‌های آرتروز زانو با اعلام این خبر گفت: دومین سمپوزیوم تازه‌های آرتروز زانو به همت انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تاریخ پنجشنبه 25 خرداد ماه جاری در بیمارستان شهید مدرس برگزار می‌شود.

سید احمد رئیس السادات اظهار داشت: پیشگیری و درمان آرتروز نیاز به رویکرد تیمی و چند تخصصی دارد، از این رو این سمپوزیوم با مشارکت اساتید رشته‌های مختلف ارتوپدی، روماتولوژی، طب فیزیکی و توانبخشی، تغذیه، فیزیوتراپی و طب سوزنی و بر اساس آخرین دستاوردهای علمی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان آرتروز زانو برگزار می‌شود.

وی گفت: این سمپوزیوم دارای حداکثر 5 امتیاز بازآموزی جهت پزشکان عمومی، متخصصان داخلی، ارتوپدی، طب فیزیکی، جراحی عمومی، بیهوشی و کارشناسان و مقاطع بالاتر فیزیوتراپی، کاردرمانی و پرستاری است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: اپیدمیولوژی و بار بیماری، عوامل خطر و روشهای پیشگیری از آرتروز، اصول بیومکانیک، روشهای تصویر برداری، اندیکاسیونهای جراحی، درمانهای دارویی مرسوم و نوین، رویکرد مبتنی بر شواهد، مدالیتی‌های فیزیکی از جمله لیزر درمانی، طب سوزنی، کاربرد ارتز و تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) در درمان آرتروز از جمله مباحثی است که در این سمپوزیوم به آنها پرداخته خواهد شد.

دبیر علمی دومین سمپوزیوم تازه‌های آرتروز زانو خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22360635 تماس و یا به سایت اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت www.ircme.ir  و یا سایت انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران www.ispmr.org مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید