دانشکده مجازی علوم پزشکی تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

http://www.callforpapers.ir/دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته کارشناسی ارشد برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قطب علمی یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی، برای دومین دوره در رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی، درعلوم پزشکی برای سال تحصیلی93 دانشجو می پذیرد.

براین اساس متقاضیان تحصیل در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران که تمایل به ادامه تحصیل در رشته کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در آموزش پزشکی را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشکده مجازی به آدرس: http://etums.tums.ac.ir مراجعه کرده و تا پایان وقت اداری 14 آبان ماه 93 برای ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی به منظور رفع کمبودها و تامین نیروی انسانی متخصص و مجرب برای طراحی و برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز آموزشی ارائه شده است. در این رشته به شیوه مجازی سعی شده تا ضمن حفظ کیفیت، امکان ادامه تحصیل برای افرادی که امکان تحصیل حضوری ندارند؛ به خصوص اعضای هیات علمی و کارکنان محترم دانشگاه ها فراهم آید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید