اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد تا ساعت 19

http://www.callforpapers.ir/نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد دانشگاه آزاد تا ساعت 19 امروز اعلام می شود

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ، دکتر علوی فاضل معاون سنجش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 19:00 امروز شنبه اعلام می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از نتیجه خود مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند می توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم (تکمیل ظرفیت) یکی را انتخاب کرده و فردا یکشنبه به واحد موردنظر جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

علوی فاضل گفت: پذیرفته شدگان لازم است برای مراجعه جهت ثبت نام مدارکی شامل: اصل و کپی مدرک کارشناسی به همراه ریز نمرات دوره کارشناسی، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه، شش قطعه عکس 4 × 3 با پشت زمینه سفید (برای مشمولین 12 قطعه عکس)، مدرکی که نظام وظیفه برادران را مشخص می کند را به همراه داشته باشند.

وی در پایان گقت: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید