تکمیل کارگاه نیمه صنعتی تولید دارو مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

http://www.callforpapers.ir/رییس مرکز رشد فناوری فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان امسال کارگاه نیمه صنعتی تولید دارو این مرکز تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ دکتر ملائکه خاطرنشان کرد: کارگاه نیمه صنعتی تولید دارو یکی از پروژه‌های مهم دانشگاه به شمار می رود که با حمایت معاونت پژوهش و فناوری و همکاری مدیریت فنی در حال اجراست.

وی تصریح کرد: این طرح به منظور ایجاد خط تولید دارو شامل قرص، کپسول، داروهای نیمه جامد و شربت‌ها در حال اجراست.

رییس مرکز رشد فناوری فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین از اساتید، دانشجویان و محققینی که واجد ایده های فناورانه هستند دعوت کرد که با استقرار در این مرکز رشد از حمایتهای مالی مشاوره ای، آموزشی بهره مند شوند.

دکتر بیژن ملائکه خاطرنشان کرد: موضوعات کاری مورد قبول برای ورود به این مرکز باید در ارتباط با فن آوری ساخت فرمولاسیون فرآورده‌های دارویی، بهداشتی، آرایشی و یا مواد اولیه دارویی اعم از مواد موثره واکسیپیان‌های دارویی از منشاء طبیعی، صناعی و بیولوژیکی باشد.

رییس مرکز واحدهای فن آوری فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ارائه تسهیلات مالی و اعتباری، تامین امکانات اداری مورد نیاز، حمایت های حقوقی و قانونی و خدمات مشاوره ای و آموزشی از جمله خدمات و تسهیلات قابل ارائه در این مرکز برشمرد.

گفتنی است، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مرکز به نشانی www.incubator.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید