مهلت انتخاب محل‌های جدید دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا 24 شهریور تمدید شد

http://www.callforpapers.ir/معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از تمدید مهلت انتخاب محل‌های جدید مقطع دکتری تخصصی تا پایان روز دوشنبه 24 شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکترعلوی فاضل دراین باره گفت: انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مرحله دکتری تا روز دوشنبه 24 شهریور تمدید شده است و داوطلبان در فرصت به دست آمده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این مرحله داوطلبان می‌توانند بیست محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت‌نام کنند، دراین باره که چه کسانی واجد شرایط انتخاب محل‌های جدید هستند، گفت: کلیۀ داوطلبینی که در جلسه مصاحبه حضور داشتند می توانند در این مرحله شرکت کنند. همچنین داوطلبان باید درنظر داشته باشند که در رشته‌های همنام با رشته امتحانی خود می‌توانند ثبت نام کنند.

وی در مورد شرایط شرکت داوطلبان بدون آزمون گفت: برای کلیه داوطلبان بدون آزمون که در جلسه مصاحبه حاضر بوده‌اند و حائز شرایط این دوره می باشند، امکان انتخاب رشته در این مرحله وجود دارد.ضمن اینکه نحوه ارزشیابی کلیه داوطلبان با آزمون براساس نمره کل بعد از مصاحبه و برای داوطلبان دوره بدون آزمون مجموع امتیازات حاصل از معدل، پایان نامه و مصاحبه علمی درنظر گرفته می شود.

وی در مورد اعضای هیئت علمی گفت: کلیه اعضای هیئت علمی که حائز شرایط هستند و در دور دوم کارنامه آنها در سیستم وجود دارد، می توانند در این مرحله شرکت کنند.

علوی فاضل در مورد زمان اعلام نتایج این مرحله گفت: نتایج در روز چهارشنبه 26 شهریور اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید