شناسایی دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران در جشنواره ابن‌سینا

http://www.callforpapers.ir/معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه جشنواره دانشجویی “ابن سینا” راهی نو برای شناسایی دانشجویان برتر دانشگاه است، گفت: این جشنواره برای اولین بار همزمان با بزرگداشت روز دانشجو در آذرماه 93 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر مصطفی محقق در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی از جشنواره‌ دانشجویی، انتخاب دانشجویان نمونه‌ دانشگاه است افزود: یکی دیگر از دلایل تشکیل این جشنواره اهمیت و قدردانی از دانشجویانی است که در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در حال فعالیت هستند.

وی در خصوص آیین‌نامه‌ این جشنواره دانشجویی گفت: دانشجویانی که در هشت بخش آموزشی، پژوهشی، ارائه خدمات در حوزه سلامت، هنری، قرآن و عترت، اجتماعی فعالیت موفق داشته یا مقامی را کسب کرده اند؛ معرفی و تقدیر می‌شوند.

دبیر اجرایی جشنواره با بیان این مطلب که بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان یکی از ملاک های مهم برای شرکت در جشنواره است افزود: دانشجویان متقاضی باید در بخش‌های آموزشی، اخلاق و تعهد نیز علاوه بر امتیازهای لازم در قالب‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی حداقل‌های لازم را داشته باشند و همچنین دانشجویانی که در جشنواره‌های کشوری صاحب امتیاز و مقامی شده‌اند، مورد تقدیر قرار می گیرند.

محقق با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار همزمان با بزرگداشت روز دانشجو در آذرماه 93 برگزار می شود، تاکید کرد: تمام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در سال 93 مشغول به تحصیل یا فارغ التحصیل اند مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و باید مدارک خود را از یکم تا 20 مهرماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره http://avicennastu.tums.ac.ir در خصوص آیین‌نامه و نحوه ورود اطلاعات و آثار، فرم‌های داوری اطلاعات موردنیاز را کسب کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید