نخستین مجله تخصصی مامایی و بهداشت باروری کشور در پایگاه اطلاعاتی CINAHL نمایه شد

http://www.callforpapers.ir/نخستین مجله تخصصی مامایی و بهداشت باروری کشور (The Journal of Midwifery and Reproductive Health (JMRH) در پایگاه اطلاعاتی CINAHL نمایه شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر رباب لطیف نژاد رودسری سردبیر مجله JMRH و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار داشت: پایگاه اطلاعاتی (CINAHL- Cumulative Index to Nursing and Allied Health Literature) جامع ترین و معتبرترین بانک اطلاعاتی تمام متن موجود در زمینه پرستاری و علوم مرتبط با سلامت زنان، پزشکی، تولید مثل، بهداشت عمومی، تغذیه، بهداشت حرفه ای، گفتار درمانی، طب مکمل، دارودرمانی، سالمندشناسی، طب پیشگیری، جامعه شناسی و روانشناسی سلامت، حقوق و اخلاق پزشکی و پزشکی مبتنی بر شواهد است که از سال 1937 مبادرت به نمایه سازی متن کامل مقالات می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این بانک اطلاعاتی شامل پنج هزار عنوان ژورنال است که بیش از یک هزار و 300عنوان آن به صورت تمام متن و تخصصی قابل دسترسی است و 17 مجموعه مجزا در زمینه علوم پیراپزشکی را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین این پایگاه نمایه نامه ها و چکیده نامه های بیش از 1600 مجله تخصصی علوم مرتبط به سلامت را در دسترس قرار می‌دهد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مجله به نشانی http://jmrh.mums.ac.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید