آغاز ثبت نام استعدادهای درخشان کاردانی برای پذیرش بدون آزمون در کارشناسی

http://www.callforpapers.ir/زمان ثبت نام الکترونیکی استعدادهای درخشان در مقطع کاردانی برای ورود به کارشناسی آغاز شد و واجدین شرایط تا 20 شهریورماه فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛  متقاضيان واجد شرايط مقطع كارشناسي ناپيوسته مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور www.sanjesh.org جهت ثبت نام در دانشگاههايي كه پذيرش توسط دانشگاه صورت نمي پذيرد، .مراجعه کنند.

پذيرش توسط سازمان سنجش در مقطع كارشناسي ناپيوسته صرفاً براي دانشگاهها و موسساتي صورت مي گيرد كه مستقيماً اقدام به پذيرش دانشجو براساس آيين نامه مذكور نکرده اند . لذا متقاضياني كه در سايت سازمان سنجش ثبت نام كنند، براساس ظرفيت هاي موجود گزينش خواهند شد و لزوماً تمام متقاضيان ثبت نام شده جايابي نخواهند شد.

كليه متقاضياني كه مشمول آيين‌نامه شماره 22354/و مورخ 2 خرداد 91 براي ورود به مقطع كارشناسي ناپیوسته هستند و موفق به اخذ پذيرش از هيچ دانشگاهي نشده‌اند، مي‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام کنند. این دانشجويان باید فرم تقاضانامه ورود به مقطع كارشناسي ناپيوسته را كه در سايت سازمان سنجش قابل مشاهده بوده و در اختيار دانشگاهها نيز قرار داده شده است با تاييد و مهر دانشگاه فارغ التحصيلي پس از اسكن، در زمان ثبتنام در سايت سازمان بارگذاري و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد رشته محل های موجود برای انتخاب رشته در قسمت اطلاعات مورد نیاز قرار داده شده است که لازم است پیش از شروع فرآیند ثبت نام توسط متقاضی مورد توجه قرار گیرد. به متقاضيان پيشنهاد می شود به دليل محدوديت ظرفيت موجود دانشگاهها، انتخابهاي خود را افزايش دهند. لزوماً تمام متقاضيان ثبت‌نام شده جايابي نخواهند شد.

جايابي توسط سازمان صرفاً براي دانشگاه‌ها و موسساتي صورت مي‌گيرد كه مستقيماً اقدام به پذيرش دانشجو براساس آيين نامه مذكور نکرده اند. از شروع ثبت ‌نام تا هر زمان (حتي زمان فارغ‌التحصيلي) چنانچه مشخص شود متقاضي براساس آيين نامه مذكور و كليه مصوبات وزارت علوم، تحقيقات و فناوري واجد شرايط نبوده است، قبولي وي لغو خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه مغايرت بين اطلاعات درج شده در تقاضانامه اسكن شده متقاضيان و اطلاعات وارد شده براي ثبت‌ نام در سايت سازمان داوطلب از فرآيند جايابي توسط سازمان حذف خواهند شد و در صورت مغاير بودن اطلاعات تقاضانامه اسكن شده با اصل تقاضانامه براي ارائه به دانشگاه معرفي شده، قبولي داوطلب لغو خواهد شد.

متقاضياني كه از سوي دانشگاه‌ها اقدام به پذيرش کرده اند و اسامي آنها از طرف دانشگاه به اين سازمان اعلام شده است از فرآيند جايابي توسط سازمان حذف خواهند شد .

چنانچه اطلاعات ثبت نامی داوطلبی توسط سازمان سنجش تأیید شده باشد، داوطلب مجاز نیست که اطلاعات خود را ویرایش کند.

دانش آموختگان دانشگاه فني و حرفه اي مجاز به ثبت نام نیستند و صرفاً مي توانند به صورت مستقيم از طريق خود دانشگاه فني و حرفه اي جهت اخذ پذيرش اقدام کنند. همچنین دانشجو يا فارغ التحصيلان هر يك از واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي، مجاز به ثبت نام در اين سيستم نیستند.

کارت اعتباری ثبت نام مبلغ 144 هزار ريال است که از طریق کارت های اعتباری بانکی قابل پرداخت است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید