دوره آموزشی «تازه‌های مهندسی بافت» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/دوره آموزشی کوتاه‌مدت «تازه‌های مهندسی بافت»، مهرماه امسال توسط گروه مهندسی بافت دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ، دوره آموزشی کوتاه مدت تازه‌های مهندسی بافت با هدف آموزش مفاهیم پایه و اساسی مهندسی بافت و تازه‌های این حوزه در راستای ترویج علم سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به عنوان یکی از استراتژی‌های نوین درمانی و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پنجم تا هفتم مهرماه امسال برگزار می‌شود.

آشنایی با استخراج سلول‌های بنیادی و بررسی تمایز آنها، روش‌های ساخت و ارزیابی زیست داربست، آشنایی با روش‌های کشت سلول بر روی داربستهای مورد استفاده در مهندسی بافت، روش‌های ارزیابی حیات سلول بر روی داربستهای مورد استفاده در مهندسی بافت، آشنایی با کاربردهای مهندسی بافت در درمان و جایگزینی داربست در مدل حیوانی از جمله عناوین مطرح شده در برگزاری جلسات تئوری و عملی در این دوره آموزشی خواهد بود.

تمامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققانی که به نحوی در زمینه مهندسی بافت، طب ترمیمی و سلول‌های بنیادی مشغول به انجام فعالیت‌های پژوهشی، مدیریتی، تجاری یا تولیدی از جمله متخصصین علوم نوین زیستی، پزشکان عمومی و پزشکان متخصص، جراحان فعال در زمینه پیوند بافتها و اندام‌های انسانی و متخصصین ارتوپد، مهندسین ژنتیک و متخصصان و کارشناسان آزمایشگاه، فعال در زمینه‌های مرتبط با مهندسی بافت و طب ترمیمی، سلول‌های بنیادی و نانو بیوتکنولوژی هستند، می‌توانند در دوره‌های تئوری و عملی Demonstration and Hands-on skills حضور یابند.

بر اساس اعلام گروه برگزارکننده این دوره، در این دوره آموزشی حداکثر ظرفیت پذیرش 15 نفر بوده و دانشجویان از تخفیف ویژه 40 درصدی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی از تخفیف 20 درصدی برخوردار خواهند بود.

ارائه گواهی معتبر بین‌المللی، داشتن تسلط به زبان انگلیسی و فراهم سازی محل اقامت برای افراد ایرانی در طول برگزاری دوره بر عهده شرکت کنندگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://samt.tums.ac.ir مراجعه کنند.

دوره آموزشی کوتاه مدت تازه‌های مهندسی بافت توسط گروه مهندسی بافت دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، دانشگاه تهران و با همکاری دانشگاه کویین مری لندن، مرکز تحقیقات فناوری بن یاخته و حمایت مالی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید