هفتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات برگزار می شود

http://www.callforpapers.ir/هفتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات از 18 تا 20 شهریور ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.
محورهای موضوعی هفتمین سمپوزیوم مخابرات ایران، شبکه های نوری، امنیت در ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتباطات موبایل و بی سیم، تئوری شبکه، فضای مجازی، فناوری اطلاعات و فضای مجازی است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، این همایش با شعار ˈاقتصاد و فرهنگ و فناوری اطلاعات و ارتباطاتˈˈ و ˈسیاست گذاری و مدیریت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعاتˈبرگزار می شود.

در این سمپوزیوم همزمان با برگزاری نشست های تخصصی با 263 مقاله پذیرفته شده از میان بیش از 697 مقاله رسیده به دبیرخانه که پس از داوری کامل مقالات انتخاب شدند، بیش از 9 سخنرانی کلیدی توسط متخصصان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی جهان برگزار می شود.

همچنین در این سمپوزیوم 17 کارگاه آموزشی با حضور استادان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشورهای ایران، آمریکا، انگلیس، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، ایتالیا و با همیاری علمی شرکت های بین المللی مخابراتی مانند ˈاریکسونˈ، ˈزد.تی.ایˈ، ˈهواویˈ و اریکسون و نیز شرکت های برتر داخلی برگزار می شود.

محمود کمره ای دبیر کمیته علمی هفتمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات ایران چندی پیش گفته بود که سازمان های صنعت و نهادهای سازنده تجهیزات فناورانه به صورت شرکت در بخش تحقیق و توسعه یا با ارسال مقالات به این سمپوزیوم شرکت کرده اند.

وی افزود:مقالات برتر در این کنفرانس در وب سایت انجمن متخصصان برق و الکترونیک ˈIEEEˈ ایندکس می شود.

گفتنی است در راستای حمایت از دانشجویان مستعد و فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با مساعدت مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، سمپوزیوم بین­المللی مخابرات (IST/2014)، ظرفیت قابل توجهی در اختیار 10 دانشگاه برتر کشور در رتبه بندی جهانی در حوزه فنی و مهندسی (ICT ) گذاشته تا بطور رایگان از کارگاه های تخصصی این سمپوزیوم (بنابر علاقه دانشجویان و حسب تصمیم دانشگاه مربوطه) بهره مند شوند.

زمان برگزاری کارگاه ها 15 تا 17 شهریور ماه 1393در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

برنامه کامل سمپوزیوم نیز در سایت آن به آدرس http://ist2014.itrc.ac.ir در دسترس است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید