کارگاه آموزشی «الکتروریسندگی و کاربردهای آن در علوم پزشکی»

http://www.callforpapers.ir/کارگاه آموزشی «الکتروریسندگی و کاربردهای آن در علوم پزشکی»، 30 مهر تا اول آبان ماه امسال توسط انجمن نانوفناوری پزشکی و با همکاری دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ این کارگاه به صورت عملی و تئوری به مدت دو روز و محتوای کارگاه به صورت تئوری و در بخش‌های

مبانی الکتروریسی، فرآیند الکتروریسی- ویژگی‌های نانوفیبرها، کاربردهای نانوفیبرها در دارورسانی، کاربردهای نانوفیبرها در طب ترمیمی و سایر کاربردهای الکتروریسی و در بخش عملی ساخت نانوفیبر با استفاده از الکتروریسی و استفاده از میکروسکوپ الکترونی در تعیین خصوصیات فیزیکوشیمیایی نانوفیبرها برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام انجمن نانو فناوری پزشکی، مهلت ثبت نام این کارگاه تا اول مهر ماه ادامه دارد و حداکثر ظرفیت آن 20 نفر است. با توجه به ظرفیت محدود کارگاه، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. به شرکت کنندگان گواهی‌نامه معتبر اعطا می‌شود.

هزینه ثبت نام کارگاه آموزشی الکتروریسندگی و کاربردهای آن در علوم پزشکی برای دانشجویان بین 156 تا 195 هزار تومان و برای سایرین 195 تا 220 هزار تومان است که متقاضیان باید جهت نهایی شدن ثبت نام، فیش واریزی و اسکن کارت دانشجویی (برای دانشجویان) را به پست الکترونیکی workshop@isnm.ir ارسال کنند.

محل برگزاری این کارگاه در دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در بلوار کشاورز، خیابان قدس، خیابان ایتالیا، پلاک 88 است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02166572785 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید