برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی جراحی دامپزشکی با تمرکز بر یافته‌های جدید سلول‌های بنیادی

http://www.callforpapers.ir/چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی جراحی دامپزشکی با تمرکز بر یافته‌های جدید در زمینه سلول‌های بنیادی از 29 مهر تا اول آبان ماه امسال و با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ با توجه به اهمیت موضوع جراحی‌های دامپزشکی و کسب نتایج موثر در این زمینه، چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی جراحی دامپزشکی با تمرکز بر یافته‌های جدید در زمینه سلول‌های بنیادی و با هدف معرفی اقدامات انجام شده برگزار می‌شود.

فرصت ارسال مقالات به پایان رسیده و تنها خلاصه مقالات آن دسته از نویسندگان مسئولی که تا تاریخ 20 مردادماه 1393 به طور کامل ثبت نام کرده باشند در CD و کتابچه خلاصه مقالات درج می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه سمپوزیوم، ارائه دهندگان فارسی زبان مقالات باید ترجمه فارسی خلاصه مقالات خود را تا فرصت نهایی خود ارسال می‌کردند، ارسال مقالات کامل اختیاری بوده و مقالات کامل در فایل الکترونیکی منتشر می‌شود.

امروزه انجام جراحی‌های دامپزشکی و گرفتن نتایج ارزنده از آن جایگاه ویژه‌ای در این شاخه تخصصی از علوم دامپزشکی ایجاد کرده، در همین راستا بخش جراحی و رادیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد با تلاش فراوان طی چند سال گذشته توانسته با راه اندازی قسمتهای مختلف و انجام جراحی‌های ارزنده گام‌های موثری در این زمینه بردارد.

جراحی‌های بزرگ برروی اندام‌ها، ستون مهره‌ها، محوطه بطنی، سر و گردن در دامهای کوچک به شکل جاری در این بخش انجام می‌گیرد. همچنین بخش جراحی با راه اندازی گروه‌های فعال در زمینه سلامت گله‌های شیری توانسته است گام‌های موثری در ارائه جراح‌ها و لنگش در این شاخه بردارد.

تصویربرداری تشخیصی در کنار بخش جراحی با بهره گیری از دستگاه‌های رادیولوژی و سونوگرافی و تکنیک های ویژه آن کارآیی فراوانی داشته به گونه ای که بازوی بسیار موثری در امور تشخیص و درمان در این بخش است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی http://isvs2014.um.ac.ir مراجعه کنند تا از جزئیات برنامه‌ریزی‌های این رخداد مطلع شوند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید