فراخوان ثبت نام سومین دوره مسابقات برنامه نویسی بیان

http://www.callforpapers.ir/ثبت نام سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان که به میزبانی ایران و ابتکار شرکت دانش بنیان بیان برگزار می شود آغاز شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ از ویژگی های شاخص این رویداد علمی، استقبال قابل توجه شرکت کنندگان خارجی از این مسابقه است که بسیاری از آنان نیز برگزیدگان المپیادهای جهانی و مسابقات بین‌المللی هستند. در دومین دوره مسابقات سه هزار شرکت کننده خارجی از 54 کشور جهان و دو هزار برنامه نویس برتر ایرانی شرکت کرده بودند که از میان برنامه نویسان خارجی بیشترین امتیاز در مرحله آنلاین به ماکاتو سوجیما (Makoto Soejima) از ژاپن و گنادی کورتکویچ (Gennady Korotkevich) از بلاروس تعلق گرفت. سوجیما یکی از پرافتخارترین برنامه نویسان ژاپنی و کورتکویچ، دارنده شش مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و نفر اول رنکینگ جهانی “تاپ کدر” و “کدفرسز” است.

سید حامد ولی زاده و سعید ایلچی نیز در میان برنامه نویسان ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کردند که هر دو نفر دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر هستند.

مسابقات امسال در پنج مرحله برگزار می شود که مراحل مقدماتی آن به صورت برخط است.

سوال های این رویداد علمی توسط برنامه نویسان شرکت بیان که از برگزیدگان مسابقات جهانی برنامه نویسی و مدال آوران المپیاد جهانی کامپیوتر هستند طراحی شده است.

سومین دوره این مسابقات نیز به صورت انفرای برگزار می شود و ثبت نام همه برنامه نویسان در آن آزاد است. قوانین و مراحل مسابقه در سایت رسمی مسابقه به نشانی contest.bayan.ir تشریح شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید