فراخوان برگزاری کارگاه آموزشی «مطالعات سیستماتیک»

http://www.callforpapers.ir/کارگاه آموزشی «مطالعات سیستماتیک و روش‌های استفاده از آن»، 20 و 21 شهریور ماه امسال به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی در حوزه مطالعات سیستماتیک برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ این کارگاه آموزشی با سرفصل‌های مقدمه و میزان اهمیت (نگرشی نو در توان علمی)، انواع سوالات و اهمیت موضوع، بررسی سیستماتیک مطالعات موجود، حدود اطمینان در جستجوی اطلاعات موجود، ارزیابی نقادانه، ارزیابی و آنالیز آماری و دیگر سرفصل‌های مرتبط با این دوره برپا می‌شود.

دکتر سیامک بشردوست تجلی، متخصص فیزیکال تراپی و عضو هیات مدیره مرکز ترمیم زخم و بافت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به عنوان مدرس در این کارگاه حضور دارد.

بر اساس این گزارش، ثبت نام در این برنامه آموزشی برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این کارگاه با شماره تلفن 66494649 تماس گرفته و یا به سایت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به آدرس www.jdtums.ac.ir/research مراجعه کنند.

ارائه شماره پیگیری در هنگام مراجعه برای تمامی شرکت کنندگان الزامی است و به همراه داشتن کارت دانشجویی برای دانشجویان و کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از جهاد دانشگاهی برای کارمندان این نهاد ضروری است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی،این دوره آموزشی در محل معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران واقع در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، نبش خیابان وحید نظری، پلاک 66 طبقه سوم برگزار می‌شود و در پایان دوره از سوی جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید