نامواره چهره ماندگار پزشکی ایران رونمایی می‌شود

http://www.callforpapers.ir/کتاب «نامواره دکتر سیدمحمود طباطبایی چهره ماندگار پزشکی ایران» در شهر گرمسار رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ علیرضا شاه‌حسینی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و مؤلف این کتاب، گفت: این کتاب به پاس احترام و تجلیل از خدمات ارزشمند دکتر طباطبایی چهره ماندگار پزشکی کشور، ریاست پیشین دانشگاه شهید بهشتی و از پزشکان متبحر و برجسته در رشته جراحی مغز و اعصاب چاپ و منتشر شده است.

او افزود: این کتاب در دو بخش تنظیم شده است؛ بخش یک در خصوص شرح حال دکتر طباطبایی، معرفی زادگاه وی، دیدگاه‌های فرهیختگان درباره دکتر و لوح‌های سپاس است.

او درباره بخش دوم این کتاب گفت: در این کتاب 20 مقاله پژوهشی در زمینه تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و میراث فرهنگی شهرهای مختلف استان سمنان آورده شده است و پژوهشگران مطلع استان تالیف و تقدیم دکتر طباطبایی کرده‌اند.

شاه‌حسینی درباره زمان برگزاری آیین رونمایی «نامواره دکتر سید محمود طباطبایی» گفت: این آیین در روز 16 مرداد ساعت 9 تا 11 صبح در سالن سینمای ابریشم گرمسار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فرهیختگان و نویسندگان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید