فهرست برترين‌ دانشگاه‌هاي آسيا در حوزه معماري منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/دانشگاه فناوری مالزی، دانشکده معماری دانشگاه تهران را تحت عنواندانشگاه‌هاي برتر آسیا در رشته معماری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دانشگاه تهران در اين فهرست جايگاه هشتم را به خود اختصاص داده است، در اين گزارش آمده است، ايران هميشه تاثير فوق العاده قوي بر رشته‌هاي زيادي چون رياضيات و مهندسي گذاشته است و هنوز برنامه‌هاي آموزشي عالي را در دنيا ارائه مي‌دهد.

بر اساس اين گزارش موسسه تكنولوژي توكيو برترين دانشگاه آسيا در اين حوزه است، ژاپني‌ها با ميراث غني معماري، استادان بزرگ طراحي فرهنگي بوده‌اند و هنوز هم در اغلب موارد اين برتري ديده مي‌شود، همچنين پيشتازان سيستم‌هاي آينده نيز خواهند بود. اين دانشگاه فرصتي است كه شما نيز عضوي از آن باشيد.

دانشگاه چين هونگ كنگ به عنوان دومين دانشگاه از اين فهرست، دانشگاهي عالي كه ارائه دهنده‌ چندين برنامه‌ بين‌المللي با هزينه‌ نسبتا پايين است چين با ادامه‌ي رشد تصاعدي در زمينه‌ طراحي معماري به كشوري مهم تبديل شده است و حضور در اين دانشگاه بهترين زمان براي كشف امكانات جديد است.

دانشگاه توكيوي ژاپن سوين دانشگاه اين فهرست است، ژاپن چيزي جز دانشگاه‌هاي فوق العاده معماري ندارد. هرچند اين دانشگاه يكي از بهترين‌هاست كه كمي از بقيه بهتر است.

همچنين دانشگاه آمريكايي شارجه در امارات متحده عرب چهارمين دانشگاه از اين فهرست، با برنامه‌‌اي عالي و معتبر معماري در خاورميانه. به سرعت به مركز شگفت آور معماري تبديل مي‌شود.

دانشگاه كيوتو ژاپن پنجمين دانشگاه اين فهرست است كه بر اساس آن پيشنهاد شده كه اگر توكيو با ارائه‌ برنامه‌اي برجسته در شهر زيباي كيوتو براي شما هيجان انگيز است پس انتخاب خوبي خواهد بود.

بر اساس اين گزارش، دانشگاه تكنولوژي مالزي و دانشكده طراحي و معماري دهلي نو در هند ششمين و هفتمين دانشگاه از اين فهرست هستند.

به گزارش ايسنا، دانشگاه تهران نيز در اين فهرست جايگاه هشتم را به خود اختصاص داده است، در اين گزارش آمده است، ايران هميشه تاثير فوق العاده قوي بر رشته‌هاي زيادي چون رياضيات و مهندسي گذاشته است و هنوز برنامه‌هاي آموزشي عالي را در دنيا ارائه مي‌دهد.

همچنين دانشگاه كيونگ هي در سئول دانشگاه نهم اين فهرست است كره شمالي ارائه دهنده‌ي برنامه‌ي بين المللي عالي در مركز كره‌ي شمالي فوق العاده زيباست.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید