آخرین مهلت ثبت نام در اولین مدرسه بین‌المللی فیزیک مواد پیشرفته

http://www.callforpapers.ir/اولین مدرسه بین‌المللی فیزیک مواد پیشرفته، “یادواره استاد دکتر مالک زارعیان” شهریورماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ گروه پژوهشی فیزیک مواد پیشرفته در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف اولین مدرسه تابستانی خود را با عنوان سیستم‌های الکترونی همبسته قوی در تاریخ 19 تا 21 شهریور 1393 برگزار می‌کند.

هدف از این مدرسه آموزش مفاهیم پایه، ارائه مسایل تحقیقاتی روز و انتقال دستاوردهای اخیر پژوهشگران این حوزه به استادان، پژوهشگران، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط به فیزیک مواد پیشرفته است. سخنرانان این مدرسه پروفسور ام فارله (M. Farle) استاد و پژوهشگر برجسته فیزیک تجربی در زمینه نانو مغناطیس از دانشگاه دویزبرگ آلمان و پروفسور جی باسکاران (G. Baskaran) استاد و پژوهشگر برجسته فیزیک ماده چگال نظری از مرکز تحقیقاتی نظری پریمتر کانادا هستند.

همچنین، موضوعات سخنرانی این مدرسه در زمینه‌های ساختارهای مغناطیسی غیر- کلاینیر و امواج اسپینی در نانو مغناطیسها، اثرات میدان بلوری در نانومغناطیس‌های اکسیدی و بررسی نظری سیستم‌های همبسته قوی و میدان‌های پیمانه‌ای نوظهور خواهد بود.

بر اساس این گزارش، استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پژوهشگران و فارغ‌التحصیلان رشته‌های فیزیک ماده چگال، مهندسی مواد، نانو و شیمی مخاطبین اصلی این مدرسه خواهند بود.

متقاضیان جهت ثبت نام تا سوم مردادماه امسال فرصت دارند تا با تکمیل فرم مربوطه ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به محدودیت پذیرش، اولویت بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس physics.sharif.edu مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 66164571 و 66164501 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید