مجموعه کارگاه‌های تکنیک‌های زیست مولکولی و ژنتیک پزشکی برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/کارگاه‌های تخصصی NGS، فلوسایتومتری، RealTime-PCR، کشت سلول های بنیادی، SiRNA،miRNA و shRNA با همکاری مرکز پیوند مغز استخوان و سلول درمانی بیمارستان طالقانی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ این مجموعه کارگاه های آموزشی که برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های مولکولی، ژنتیکی، سلولی، میکروبیولوژی، زیست شناسی گیاهی و جانوری، برنامه ریزی شده است.

کارگاه آموزشی تخصصی راهکارهای نوین شناسایی، طراحی و بررسی بیان SiRNA و miRNA و shRNA – زمان، 16 و 17 مرداد، آشنایی با اصول فلوسایتو متری و کاربرد آن در تشخیص بالینی – زمان، 23 و 24 مرداد، آشنایی با اصول تکنیک RealTime-PCR در روزهای 30 و 31 مرداد، کشت سلولهای بنیادی، 6 و 7 شهریور، آشنایی با اصول Mobilization سلول های بنیادی، 13 و 14 شهریور و آشنایی با اصول Next Gene sequencing در روزهای 20 و 21 شهریور از ساعت 8:30 تا 16 برنامه ریزی شده اند.

در پایان هر دوره آموزشی که با همکاری موسسه تحقیقاتی بانژ اکسیر برگزار می‌شود به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر انگلیسی با مهر و امضای مرکز پیوند مغز و استخوان و سلول درمانی بیمارستان طالقانی اعطا می‌شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند با شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۵۴۶۵۹۲۸ (مدیر اجرایی کارگاه) و همچنین تلفن های ۸۸۶۷۶۲۵۵ و ۸۸۶۷۶۱۳۴ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید