اعطای رتبه علمی پژوهشی به نشریه انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

http://www.callforpapers.ir/مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعطای رتبه علمی پژوهشی به نشریه انگلیسی زبان Journal of Advances in Environmental Health Research این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛عطاء الله حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد : این مجوز رسمی به صورت قطعی و پس از ارزیابی سه دوره انتشار مجله و بررسی های لازم و در یکصد و دوازدهمین جلسه کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور صادر شده است.

وی افزود: با توجه به بالابردن کیفیت مطالب منتشر شده، امید است تا دو سال آینده این نشریه به دو نمایه بین المللی ISI و Pub med بپیوند.

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال حاضر دارای پنج مجله رسمی با مجوز انتشار است که شامل دو مجله فارسی زبان در زمینه مطالب عمومی پزشکی و تخصصی روانپزشکی است.

وی عنوان کرد: مجله فارسی زبان عمومی پزشکی این دانشگاه جزو مجلات نوع یک فارسی زبان در کشور محسوب می شود و مجله تخصصی روانپزشکی نیز با داشتن مجوز انتشار در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: سه مجله انگلیسی زبان این دانشگاه هم در زمینه های بیماری های مزمن، پرستاری و بهداشت محیط پیشرفته فعالیت دارد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید