«پایی که جا ماند» کتاب دانشگاهی می‌شود

http://www.callforpapers.ir/رییس انجمن اهل قلم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «پایی که جا ماند» به عنوان یک اثر ماندگار و جاودانه در دانشگاه تهران و در رشته ادبیات دفاع مقدس به عنوان یکی از کتاب‌های دانشگاهی تدریس خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، علیرضا دمساز که دوشنبه شب (16 تیر) در نشست پژوهشی حوزه هنری استان سخن می‌گفت، افزود: کارهای ماندگاری در حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته که اکنون تدوین «دانشنامه فرهنگ و هنر» کاری ماندگار از سوی این حوزه است.

او اظهار کرد: ما نیز در انجمن اهل قلم با همه توانی که داریم به کمک حوزه هنری خواهیم آمد و در بحث پژوهش و تحقیق آمادگی همکاری با این مجموعه را داریم.

رییس انجمن اهل قلم استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد 470 دارنده مدرک فوق‌لیسانس و دکترا در سطح استان همکار دارم که می‌توانند ظرفیت خوبی برای کمک به تدوین «دانشنامه فرهنگ و هنر» استان باشند.

دمساز افزود: کیفیت‌بخشی برای تولید آثار مهمترین موضوع در این زمان است و با زحمتی که برای تدوین دانشنامه به خرج داده می‌شود توقع این است که کیفیت کار همواره مد نظر قرار گیرد.

او ضمن قدردانی از حوزه هنری به دلیل تولیدات فرهنگی که در سالیان گذشته داشته است، بیان کرد: برای کارهای ماندگار حوزه فرهنگی همین بس که خروجی آن تولید کتابی مانند «پایی که جا ماند» بوده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید