آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش «پیشرفت از منظر قرآن و حدیث»

http://www.callforpapers.ir/حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد به سمت رییس کمیته علمی همایش ملی «پیشرفت از منظر قرآن و حدیث» منصوب شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، در بخشی از حکم انتصاب رشاد که توسط دکتر واعظ‌زاده، رئیس شورای عالی و رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت صادر شده، آمده است: «اکنون که همایش ملی پیشرفت از منظر قرآن و حدیث با مشارکت علما و محققان کشور در دست برنامه­ ریزی و برگزاری است، مقتضی است جنابعالی که واجد صلاحیت و اشتهار علمی شایسته هستید، در سمت رییس کمیته علمی این همایش با همکاری اعضای محترم کمیته و دبیرخانه حوزوی مرکز به نحو مطلوب بذل همت فرمائید».

بر اساس این گزارش، با مصوبه شورای عالی مرکز و به منظور بهره مندی از نظرات فضلای حوزه‌های علمیه سراسر کشور و استادان حوزه و دانشگاه همایش ملی پیشرفت از منظر قرآن و حدیث در پنج محور مبانی و اصول پیشرفت اسلامی، عوامل و موانع پیشرفت اسلامی، ماهیت و مولفه‌های پیشرفت اسلامی، بررسی انتقادی مبانی و شاخص‌های توسعه و ویژگی‌ها و شاخص‌های جامعه پیشرفته از منظر قرآن و حدیث در بهمن ماه امسال با همکاری حوزه‌های علمیه، مراکز علمی حوزه و دانشگاه در شهر قم برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش 30 آذرماه اعلام شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید