جشنواره فرهنگی- ادبی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه قفقاز برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/جشنواره فرهنگی- ادبی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های منطقۀ قفقاز (ارمنستان ، آذربایجان و گرجستان و…) شهریورماه امسال در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر محمد مقدم‌واحد معاون دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: مطالعات و پژوهش های مربوط به زبان، ادبیات معاصر، ادبیات عامیانه(فولکلور)، نقد و بررسی آثار ادبی معاصر فارسی زبانان، ادبیات تطبیقی و جامعه شناسی ادبیات از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی افزود: با توجه به برگزاری جشنواره در ایام تولد استاد شهریار نقد و بررسی اشعار فارسی و ترکی وی، یکی از محورهای ویژه این جشنواره خواهد بود.

به گفته وی، این جشنواره در جهت شناخت فرهنگ های مختلف از سوی دانشجویان در منطقه ، ایجاد زمینه های رقابت علمی و ادبی میان دانشجویان برجسته برای سرمایه گذاری علمی آینده، ایجاد فضای دوستی و همزیستی میان دانشجویان دانشگاه های عضو، تلطیف روحیه دانشجویان برجسته و حمایت از آنان برای تامین نیازهای کادر آموزشی دانشگاه های عضو، ایجاد فضای شناخت بیشتر از کشورهای عضو اتحادیه از طریق دانشجویان و ایجاد بستری مناسب برای تبادل اندیشه های علمی و تخصصی و زمینه سازی برای همیاری و همکاریها برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز یادآور می شود: علاقمندان برای شرکت در این جشنوراه تا 15 تیرماه فرصت دارند ضمن ثبت نام در سایت این جشنواره به نشانی اینترنتی http://intshahriyar.tabrizu.ac.ir، مقالات خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

همین گزارش حاکی است؛ این جشنواره ارسال نمایند، تصریح کرد: این جشنواره از 24 لغایت 26 شهریورماه امسال در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید