افزایش حمایتهای مالی علوم پزشکی مشهد از فرصتهای مطالعاتی و سفرهای علمی

http://www.callforpapers.ir/مدیر روابط دانشگاهی، امور بین‌الملل و همایش‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش 50 تا 70 درصدی حمایت‌های مالی این معاونت از فرصتهای مطالعاتی و سفرهای علمی خارج از کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر سیامک زارعی قنواتی با اشاره به اینکه در راستای سیاستهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه گسترش ارتباط با مراکز علمی دنیا را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: ‌این برنامه به منظور ارتقاء و تسهیل مبادلات علمی بین‌المللی اعضای هیات علمی و محققان دانشگاه در قالب حمایت از سفرهای مطالعاتی و سفرهای علمی به خارج از کشور اجرا می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بدین منظور و بر اساس مصوبه جدید شورای پژوهشی، یارانه ارزی فرصتهای مطالعاتی، سفرهای علمی برای ارائه مقاله و همچنین سهمیه ارزی اعضای هیات علمی از دوازده هزار و 260 ریال به بیست هزار ریال افزایش پیدا کرد.

زارعی تصریح کرد:‌ علاوه بر حمایتهای مالی، تسهیلات اداری و جنبی دیگری نیز برای این امر پیگیری شده که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید