نخستین مسابقه و جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد

http://www.callforpapers.ir/نخستین دوره مسابقه و جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی به همت واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحدهای تهران مرکز و علوم و تحقیقات و با حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در محل مجتمع پیامبراعظم (ص) دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ این جشنواره با توجه به فعالیت بیش از 100 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در رشد و توسعه فناوری نانو در سطح کشور و در راستای معرفی و عرضه توانمندی‌های پژوهشگران این دانشگاه برگزار شده است.

شناسایی قابلیت‌های واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از توسعه‌ علم، فناوری و تجاری‌سازی محصولات نانو و هدایت و تشویق واحدهای دانشگاهی به سمت فناوری نانو در این دانشگاه و همچنین شناسایی فعالان حوزه‌ فناوری نانو در سطح دانشگاه آزاد اسلامی به آحاد مردم کشور از جمله اهداف برگزاری جشنواره و مسابقه فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی است.

در این مسابقه و جشنواره از بین آثار داوری شده 850 اثر شامل مقالات ISI، پایان نامه‌ها، ثبت اختراع، پیش‌محصول، مجلات و کتاب‌ها درحوزه‌های نانوشیمی، نانوفیزیک، نانوپزشکی، نانوالکترونیک، نانومحاسباتی، نانوبیوتکنولوژی و نانومواد پذیرفته و ارائه شده است.

در این جشنواره 30 واحد فعال و برتر دانشگاه آزاد درحوزه نانو، انجمن‌علمی نانوفناوری، انجمن نانوفناوری علوم‌پژشکی و ستاد توسعه فناوری نانو درغرفه‌های خود به ارائه دستاوردها و معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازند.

در این جشنواره مسابقه‌ای در چارچوب ارزیابی آثار ارسالی درزمینه‌های مختلف برگزارمی‌شود و نهایتا برترین‌ها پس از بررسی‌های کمیته‌ علمی مسابقه در مراسم اختتامیه این جشنواره که در29 خردادماه برگزار می‌شود، معرفی و با اعطای جوایز ارزنده‌ای از آنها تقدیر خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید