نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می شود

 

رئیس مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از برگزاری نخستین مسابقه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌یی (جام دیجیتال) به میزبانی شبكه‌ی ملی فرهنگ از هفدهم تا بیست و نهم تیرماه خبرداد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir)، حسن علیزاده روز یكشنبه در یك نشست خبری افزود: این مسابقه سال قبل در سطح استان اصفهان به صورت منطقه‌ای برگزار شد و امسال امیدواریم در سطح بین‌المللی نیز به موفقیت سال گذشته دست یابیم .

علیزاده با اشاره به تیزر تبلیغاتی جام دیجیتال كه اولین بار روز گذشته از رسانه ملی پخش شد، گفت: از روز گذشته تاكنون نزدیك به 14 هزار نفر برای ثبت‌نام اقدام كرده‌اند كه ظرفیت سیستم تنها 30 هزار نفر است و ما درصدد بالا بردن ظرفیت سیستم هستیم.

رئیس مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از دیگر برنامه‌های دیگر این مركز را راه‌اندازی لیگ استانی همزمان با نمایشگاه تهران ذكر كرد و افزود:تیم‌های منتخب این رشته با تشكیل انجمن در مراحل بعدی حضور می‌یابند.

وی افزود: مسابقه بین‌المللی جام دیجیتال از هفدهم تا بیست و یكم تیرماه در استان‌ها برگزار می‌شود كه از هر استان 12 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب خواهند شد و دوره كشوری بیست و پنجم و بیست و ششم تیر ماه و دوره بین‌المللی این مسابقات بیست و هفتم و بیست و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و قرار است روز بیست و نهم در تالار وحدت مسابقه بین‌المللی این جام برگزار شود.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید