برگزاری کارگاه «آموزش مفاهیم پیشرفته SPH» در پژوهشگاه ملی اقیانوس‎شناسی

http://www.callforpapers.ir/کارگاه آموزشی «آموزش مفاهیم پیشرفته SPH و آشنایی با کد Sphysics» به مدت دو روز از 28 خرداد ماه امسال در پژوهشگاه ملی اقیانوس‎شناسی و علوم جوی برگزار می‎شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر علی جعفر خوش­خلق، رییس پژوهشکده فناوری و مهندسی دریا و دبیر علمی کارگاه در خصوص محورهای برگزاری این کارگاه، اظهار کرد: در این کارگاه موضوعاتی همچون مروری بر کلیات و مفاهیم پایه، انواع فرمول ­بندی در SPH، مروری بر نظریه و مدل ­سازی جریان آشفته در SPH، ارائه مفاهیم پیشرفته ریاضی و مدل­سازی روش SPH، تکنیک گسسته سازی غیر یکنواخت، معرفی نرم افزارهای متداول با منبع باز (Open Source) در این حوزه، موازی سازی در SPH، اجرای مثال‌های نمونه در فضای نرم افزاری و اجرای تمرین‌های کلاسی برای فراگیران در جهت عملیاتی شدن مفاهیم آموزشی مورد بحث قرار می‌گیرد.

کارگاه آموزشی «آموزش مفاهیم پیشرفته SPH و آشنایی با کد Sphysics» توسط پژوهشکده فناوری و مهندسی دریا پژوهشگاه ملی اقیانوس‎شناسی و علوم جوی برگزار می‎شود.

علاقه‎مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره آموزشی و دریافت فرم ثبت نام به وب سایت پژوهشگاه ملی اقیانوس‎شناسی و علوم جوی به نشانی www.inio.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید