حضور تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ 2014

http://www.callforpapers.ir/کاروان علمی ایران متشکل از پژوهشگران مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشجویان و سرپرستان تیم دانشگاه‌های آزاد و دولتی، همزمان با برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2014 در برزیل حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند رباتیک جهان در بزرگترین رویداد رباتیک و هوش مصنوعی دنیا حضور خواهد داشت.

این رویداد بزرگ علمی هر ساله با حضور تیم‌های صاحب نامی از کشورهای امریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، هلند، چین، ترکیه، مکزیک، برزیل، تایلند، سنگاپور و… برگزار می‌شود و کاروان علمی ایران نیز از سال 1998 با حضور پی در پی و کسب عناوین برتر به عنوان تیمی شاخص در این رقابتها حضور می‌یابد.

کمیته ملی ربوکاپ ایران به ریاست دکتر مرتضی موسی خانی که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را نیز برعهده دارد به عنوان پشتیبان کاروان علمی ایران در این مسابقات است.

مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران فروردین ماه هر سال به همت کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور تیم‌های خارجی و ایرانی برگزار می‌شود.

تیم مرکز مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین (MRL) هم با کسب بیشترین عناوین برتر در مسابقات جهانی ربوکاپ و مسابقات آزاد ایران، امسال نیز در ده لیگ برتر در مسابقات جهانی برزیل که تیر ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید