ایجاد اتاق تمیز در مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی علوم پزشکی تهران

http://www.callforpapers.ir/رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه‌اندازی اتاق تمیز (clean room) سلولی تحت آخرین استانداردهای تحقیقاتی روز دنیا در مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی با هدف سلول درمانی در ضایعات پوستی خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ اتاق تمیز مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی در جریان بازدید دکتر مسعود یونسیان، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از واحدهای این مرکز افتتاح شده است.

دکتر محمد علی نیلفروش‌زاده در بازدید معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی، با ارائه گزارشی از تاریخچه مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی، به تشریح اقدامات مرکز در زمینه تجهیز و راه‌اندازی واحدهای مختلف، تشکیل گروه‌های پژوهشی، بهره مندی از امکانات و دستگاه‌های درمانی پیشرفته درمانی، جلب مشارکت متخصصین، فعال سازی آزمایشگاه پیشرفته سلولی مولکولی، طراحی و ساخت چهارمین اتاق تمیز دانشگاه، طراحی و راه‌اندازی پیشرفته‌ترین آزمایشگاه بیومتری پوست و تولید بیش از 60 مقاله در طی دو سال گذشته پرداخت.

دکتر مسعود یونسیان، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در بازدید از مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی، ضمن افتتاح اتاق تمیز این مرکز، بر همکاری و مشارکت علوم مرتبط و استفاده از تمام امکانات دانشگاه در امر پژوهش تاکید کرد.

یونسیان، با اشاره به اینکه اعضای هیات علمی پژوهشی اکنون در بالاترین سطح رزومه‌های علمی در سطح دانشگاه‌ها هستند، بر جذب همکاران پژوهشی در سطح نخبگان کشوری و جذب دانشجویان پسا دکتری با توجه به پتانسیل فوق‌العاده این مرکز تاکید کرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید