آغاز مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد/ توصیه میرزاده

http://www.callforpapers.ir/مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ، دکتر علوی فاضل رییس جدید مرکز آزمون دانشگاه آزاد در حاشیه بازدیدی که امروز از واحد علوم و تحقیقات صورت گرفت، گفت: مصاحبه برخی از رشته های آزمون دکتری از امروز مشنبه آغاز شد و تا روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از زحمات اساتید در انجام مصاحبه ها در واحد علوم و تحقیقات تهران اظهار امیدوری کرد: واحد علوم تحقیقات و گروه های میزبان برگزاری آزمون های مرحله مصاحبه با ایجاد تمهیدات شرایط مناسبی را برای برگزاری استاندارد مصاحبه ها فراهم آورند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم اساتیدی که مصاحبه ها را انجام می دهند به رعایت عدالت و حقوق دعوت شدگان توجه خداپسندانه و دلسوزانه ای داشته باشند.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری مصاحبه ها گفت: نتایج قطعی آزمون دکتری در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در حالی آغاز شد که رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت حق داوطلبان در مصاحبه های دوره دکتری، تاکید کرده است: مصاحبه کنندگان باید با رعایت تقوای الهی و بدون هیچگونه حب و بغض کار خود را انجام دهند.

جدول زمان بندی مصاحبۀ 51 رشته دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد
دکتر علوی فاضل همچنین با اعلام این خبر که جدول زمانبندی 51 رشته دکتری تخصصی (PHD) بر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت، گفت: دعوت شدگان به مصاحبه می توانند از امروز شنبه 24 خرداد با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان دقیق مصاحبه خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: دعوت شدگان می‌بایست پایان نامه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، مدارک و سوابق علمی پژوهشی خود شامل: پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند تا اساتید بتوانند وضعیت هر فرد را با توجه به سوابق مورد بررسی قرار دهند.

علوی فاضل افزود: با توجه به اینکه دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان نامه زمان ثبت نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از 196 رشته دکتری تخصصی تاکنون زمان مصاحبه 184 رشته اعلام شده است، افزود: زمان مصاحبه 12 رشته باقیمانده طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: در صورتی که هر دعوت شده به مصاحبه با سوال یا ابهامی مواجه شد می‌تواند با مراجعه به سایت www.pubr-azmoon.com و با مطرح کردن سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ از نظر کارشناسان روابط عمومی مرکز آزمون در اسرع وقت بهره مند شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید