آخرین تغییرات پرداخت «پژوهانه» به دانشجویان دکتری اعلام شد

http://www.callforpapers.ir/در چهل و هشتمین جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، آخرین جزئیات پرداخت «پژوهانه» به دانشجویان دکتری ارائه شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در ابتدای این جلسه که به ریاست دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، گزارشی از دیدار مدیران این نهاد با مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» ارائه کرد.

وی در این گزارش با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه فناوری‌های خاص، گفت: رهبر معظم انقلاب نقش جهاد دانشگاهی را در پیشرفت علمی و فناوری کشور بسیار مهم ارزیابی فرمودند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور فعال جهاد دانشگاهی در روند اجرای نقشه جامع علمی کشور بود.

در ادامه جلسه، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم نیز گزارشی از نحوه پرداخت پژوهانه تحصیلی به دانشجویان دکتری ارائه کرد.

دکتر وحید احمدی گفت: طبق توافق منعقده بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مبالغ پرداخت شده تحت عنوان پژوهانه به دانشجویان دکتری در قالب تسهیلات درخواهد آمد و دانشجوی دکتری بعد از فارغ التحصیلی این مبلغ را به صورت اقساط بازپرداخت می‌کنند.

دستور بعدی جلسه ستاد راهبری موضوع «ساماندهی مسؤولیت و اختیارات هیأت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» بود که پس از ارائه سیاست‌های تدوین شده در دبیرخانه ستاد راهبری اعضا به بیان نظرات در مورد این موضوع پرداختند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید