دوره فشرده و کاربرد‌ي مديريت سازمان از زبان مديران موفق

http://www.callforpapers.ir/دوره‌ي «تجربه­ ي مديريت سازمان از زبان مديران موفق» ، دوره ا‌ي فشرده و کاربردي­ست که با هدف تريبت مديران مياني و کمک به تکميل تجربه­ مديران ارشد سازمان­ ها طراحي شده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، در شرايطي که مديران سازمان­ ها به سادگي مي­توانند دوره­ هاي آموزشي مختلفي را براي تقويت دانش کابينه­ مديريت خود در موسسات و مراکز آموزشي مختلف کشور سراغ بگيرند، انگيزه­ طرح ريزي دوره­ يادشده، برگزاري دوره­ اي­ست که به لحاظ محتوا و به اشتراک گذاري تجربه­ ها تا حد ممکن متفاوت باشد. چه آن که يکي از مشکلات بسياري از دوره­ هاي کاربردي مديريت، کم­رنگ بودن مباحث تجربي و کاربردي و بسنده کردن به مباحث صرفا” دانشگاهي­ ست.

به اين خاطر، برگزارکنندگان دوره، همه­ تلاش خود را به کار گرفته اند تا از يک سو، سرفصل ­هايي را براي آموزش انتخاب کنند که بيش­ترين اثربخشي را در مديريت سازمان­ ها داشته باشد و از سوي ديگر، مدرساني را براي اين کار دعوت کنند که سابقه موثر و درخشاني را داشته باشند و بتوانند تجربيات موفق خود در اختيار دانش پژوهان دوره که ذهني پرسش­گر و چالش دوست دارند، بگذارند.

توصيه‌ي ما به همه علاقه‌مندان اين است كه فرصت حضور در اين دوره را که با حمايت و همراهي مرکز آموزش­ هاي کاربردي دانشکده مديريت دانشگاه تهران برگزار مي­شود، از دست ندهند.

کسب اطلاعات بیشتر

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید