سومین سمپوزیوم بین‌المللی برنامه علوم زمین یونسکو برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/سومین سمپوزیوم بین‌المللی پروژه 589 برنامه بین‌المللی علوم زمین یونسکو از طرف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و با همکاری کمیسیون ملی یونسکو از 27 مهر تا 4 آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ، اولین سمپوزیوم پروژه IGCP 589 در چین و دومین سمپوزیوم در فیلیپین برگزار شد و در سومین سمپوزیوم بین‌المللی برنامه بین‌المللی علوم زمین یونسکو که رویکرد چندرشته ای دارد، نبودهای پژوهشی، مسائل چالش برانگیز و تردیدهایی که در مورد حوضه تتیس وجود دارد، مطرح می‌شود.

کشورهای شرکت کننده در این پروژه شامل استرالیا، چین، فرانسه، هند، اندونزی، ایران، ایتالیا، ژاپن، مالزی، مغولستان، فیلیپین، لهستان، جمهوری کره، روسیه، تایلند، بریتانیا و ویتنام هستند.

تشکیل و تکامل قلمرو تتیس یکی از رخدادهای کلیدی تاریخ فانروزوییک است و اگرچه تنها قطعاتی از این گستره بسیار بزرگ باقی مانده، اما دانستن پیچیدگی‌های آن برای درک اقلیم جهانی، دینامیک پوسته قاره و تاثیر آن بر شرایط امروزی جهان حیاتی است.

بر اساس این گزارش، دکتر محمدرضا سعیدآبادی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ریاست کمیته برگزارکننده این سمپوزیوم را به عهده دارد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید