دومین نشست تخصصی برندهای تندمصرف (FMCG)

 

 

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، دومین نشست تخصصی برندهای تندمصرف (FMCG) از مجموعه همایش­های فناوری­های برندسازی،  همچون گذشته با همکاری سازمان توسعه تجارت و کمسیون تخصصی برند ایران ، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین­المللی صنایع غذایی برگزار می­گردد.

محور های اصلی کنفرانس برندهای تند مصرف:
* چالش های حوزه برندسازی محصولات مصرفی در ایران
* آسیب شناسی برند سازی محصولات مصرفی در ایران
* تاثیر برند در رقابت پذیری کالاهای تند مصرف
* تکنولوژی های برندساز برای محصولات تند مصرف
* چگونگی بکارگیری ابزار های برندسازی در برند سازی کالاهای تند مصرف
* برند سازی کالاهای تند مصرف در فضاهای فروشگاهی
* تحلیل رفتار مصرف کننده در بازار کالاهای تند مصرف
* اهمیت و جایگاه سکوهای پخش در بازار برندهای مصرفی

اهداف برگزاری کنفرانس برندهای تند مصرف
* بومی سازی علم و شیوه­های برند سازی در راستای توسعه بازارهای محصولات تندمصرف
* آسیب شناسی شیوه های برندسازی در بازار محصولات تند مصرف
* ارایه تکنیک های نوین برندسازی ویژه محصولات مصرفی
* ارایه راهکار برای برندسازی در راستای ورود به بازارهای بین المللی و حوزه صادراتی

تلفن تماس با دبیرخانه: 7 – 22654954
نمابر: 22057364
آدرس سایت: brandztech.com
آدرس ایمیل: info@brandztech.com

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید