برگزاری اولین همایش ملی مهندسی فروش پروژه های ملکی و ساختمانی

http://www.callforpapers.ir/اولین همایش ملی مدیریت مهندسی فروش پروژه های ملکی و ساختمانی ۲۹ اردیبهشت ۹۳ در سالن همایش های هتل المپیک برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور به نقل از بنانیوز ، مقوله فروش پروژه های ملکی و ساختمانی به عنوان تنها مزیت رقابتی و ارزشی در کلیه پروژه های ساختمانی و مهندسی فروش پروژه ها اهمیت دارد.

بر اساس این گزارش مقوله فروش پروژه های انبوه سازی به عنوان حلقه مفقوده صنعت ساختمان و همچنین ضرورت اطلاع رسانی در بازگشت هر چه سریعتر سرمایه ها به شمار می رود.

واکاوی و  بررسی علمی این مقوله مبحثی مهم بوده که تحقیق ، بررسی و اجرایی کردن علمی و آماری آن باعث بازگشت هر چه سریعتر سرمایه ها در بخش ملکی و ساختمانی و تحول در صنعت ساختمان و در ادامه باعث تحول در کلیه صنایع می گردد.

در این راستا گروه پیشگامان افق سپهر “اولین همایش مدیریت مهندسی فروش پروژه های ملکی و ساختمانی” را در ۲۹  اردیبهشت سال ۹۳ در سالن همایش های هتل المپیک تهران با حمایت و همکاری معنوی سازمان ها ، ارگان ها ، نهادها و شرکت های مرتبط با این حوزه برگزار می نماید .

بهرامی در پایان تصریح کرد : این همایش فرصتی برای پاسخگویی به مسائل و چالش ها ، فرصتی برای یافتن ایده های جدید در امر مهندسی فروش و همچنین فرصتی برای گفتگو و یادگیری از برترین مهندسین فروش کشور برای شرکت کنندگان خواهد بود.

 حضور برخی از برجستگان علمی و اساتید دانشگاهی و تقدیر از ایشان نیز بخشی از برنامه این همایش است .

علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند با شماره های ۲۶۴۲۰۶۹۱-۰۲۱ و ۲۲۹۳۰۱۸۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند و یا به سایت همایش به آدرس www.p-o-s.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید