جشنواره فرهنگی هنری ژنتیک ایران، خردادماه برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/جشنواره فرهنگی هنری ژنتیک ایران توسط انجمن ژنتیک ایران و با همکاری سرویس خبری بیوتکنولوژی ایران در حاشیه سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛  مهمترین بخش این جشنواره چهارمین دوره مسابقه داستان نویسی علمی تخیلی ژنتیک و بیوتکنولوژی به زبان فارسی است که در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می شود. مراسم معرفی برندگان و اعطای جوایز این مسابقه در اختتامیه سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران برگزار می‌شود.

نخستین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران از سوم تا پنجم خرداد ماه در محل سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این جشنواره شامل برنامه های فرهنگی دیگری در بخش‌های نقاشی، عکاسی، گرافیک، انیمیشن، CD چند رسانه ای، داستان های کمیک-استریپ، کتاب (تخصصی و آموزشی) و سایر اقلام آموزشی نیز به صورت مسابقه ای یا غیر رقابتی می‌شود.

 

از تمام علاقمندان دعوت می شود از امکاناتی که در سایت برای ثبت داستان ها وجود دارد، برای ارسال آثار خود استفاده کنند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا آخر فروردین ماه جاری تمدید شده است.

برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران معرفی شده و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

در حاشیه سیزدهمین کنگره ژنتیک ایران، کتاب علمی برتر سال در حوزه ژنتیک نیز انتخاب می شود.

اساتید و محققانی که کتابی در 10 سال اخیر در این حوزه منتشر کرده اند می توانند با ارسال سه جلد از کتاب خود به دبیرخانه انجمن، در این مسابقه شرکت کنند.

اقلام آموزشی مثل بازی و کتاب آموزشی با مخاطب عام یا کودک و … نیز در این جشنواره مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در محل کنگره و صبح روزهای برگزاری آن، جشنواره نقاشی با حضور کودکان و نوجوانان دبستانی برگزار می شود. مهلت ثبت نام کودکان در جشنواره نقاشی که همزمان با کنگره برگزار می شود تا 30 اردیبهشت تمدید شده است.

سازمان ها یا علاقمندانی که مایل به همکاری در برگزاری این جشنواره هستند، می‌توانند درخواست های خود را به نشانی پست الکترونیکی kasra13@gmail.com یا geneticscongress@gmail.com ارسال کنند تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، نبش خیابان عضدی (آبان) شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه دوم، اتاق 225 و شماره تلفن 81032250 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید