دهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/دهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، 18 تا 20 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ، سروش علیمرادی، دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با اعلام این خبر گفت: دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و دیگر دستگاه‌های اجرایی با حضور مسؤولان کشوری در مهمانسرای عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در دوره‌های گذشته، نقش کلیدی در توسعه مبتنی بر دانایی و اقتصاد دانش‌بنیان که اساس قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان است را بر عهده داشته است.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی افزود: جشنواره تمام زمینه‌های فن‌آفرینی اعم از فنی و مهندسی، پزشکی و بهداشت، علوم پایه، کشاورزی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، خدمات و … را در بر می‌گیرد و به گروه یا تخصص خاصی محدود نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این جشنواره هیچ محدودیت سنی، جنسیتی یا تحصیلی وجود ندارد، اظهار کرد: محدوده جغرافیایی این جشنواره به کشورمان محدود نیست و ایرانیان فن‌آفرین مقیم خارج از کشور که موفقیت‌های بزرگی نیز در این راه کسب کرده‌اند به جشنواره دعوت شده و در بخش‌های مختلف آن شرکت داده می‌شوند.

علیمرادی اضافه کرد: این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و غیرمسابقه‌ای برگزار می‌شود که بخش مسابقه‌ای شامل شناسایی برترین فن‌آفرینان، برترین طراحان کسب و کار و برترین حامیان فن‌آفرین و بخش غیرمسابقه‌ای شامل نمایشگاه، بورس عرضه و فروش فناوری و سمینارهای آموزشی است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید